Werken bij
Adept Zorg

Werken bij Adept Zorg?

Adept Zorg is altijd op zoek naar goede, flexibele en gemotiveerde zorgprofessionals om mee samen te werken.

Wat kan je van ons verwachten:

  • Veel persoonlijk contact;
  • Afstemming van diensten die bij jou passen;

  • Goed geregelde administratie voor jou, de opdrachtgevers en ons zelf;

  • Betalingen altijd op tijd!;

  • Gratis gebruik van onze eigen app.

Waar worden wij gelukkig van:

  • ZZP’er of loondienst;

  • Je bent in het bezit van een relevant zorgdiploma;

  • Bevoegd en bekwaam voor medicatieverstrekking;

  • Ben je ook nog bevoegd en bekwaam voor epilepsie, diabetes en heb je een BHV certificaat worden wij helemaal blij;

  • Het zou mooi zijn wanneer je al enkele jaren ervaring hebt met verschillende doelgroepen.

Schrijf je in

Je hebt interesse om met ons te gaan samenwerken. Schrijf je in via onze website of stuur een mail met jouw C.V. en persoonsgegevens naar: info@adept-zorg.nl

Binnen vijf werkdagen ontvang je van ons een reactie. Hierin nemen we kort één en ander met je door en als dit positief is maken we gelijk een afspraak voor een kennismakingsgesprek bij ons op kantoor.

In het kennismakings-gesprek bespreken we wat we van elkaar kunnen verwachten. Hebben we een match, dan maken we gelijk alle administratieve zaken in orde.

Wat heb je hiervoor nodig?

Wat doen wij:

  • Contracten opmaken;
  • Aanvraag VOG;

  • We zetten je gegevens in ons plannings- programma;

  • We activeren je gratis app.

Je kan aan de slag!
In onze gratis app kan je o.a. het volgende regelen:

  • Diensten aannemen;

  • Beschikbaarheid aangeven;

  • Uren registreren;

  • En nog veel meer…..

  • Geldig paspoort of identiteitskaart (geen rijbewijs);
  • Origineel uittreksel KvK, niet ouder dan 3 maanden (geen bericht van registratie of enig ander document);
  • Bankpas;
  • Originele polis aansprakelijkheidsverzekering voor je onderneming;
  • Originele relevante diploma’s en certificaten. En we vragen je in te loggen in bij DUO ter controle van alle diploma’s;
  • Originele brief van de Belastingdienst met je BTW nummer;
  • Bewijs van inschrijving in het Landelijk Register Zorgaanbieders. (Wtza);
  • Bewijs dat je voldoet aan de wet Wkkgz/ Inschrijving bij een onafhankelijke klachtencommissie;
  • Wij sturen je tijdens of na het gesprek een link waarmee je een VOG kunt aanvragen.

Wat zeggen onze flex-medewerkers over ons:

  • "Mensen met verstand van zaken…laagdrempelig… ben enorm TROTS om van Adept deel uit te mogen maken"

  • "Perfect om voor dit bureau te mogen werken. Fijne mensen die genoeg te bieden hebben qua werk. Ook is er regelmatig contact om te evalueren hoe alles verloopt. En natuurlijk een mooi uurloon!"

  • "Goed en meedenkend, top mensen die zelf uit de zorg komen of zelfs nog in de zorg werken"

  • "Fijne mensen en goed voor hun personeel"